Håll ut.

2009



Idag började vi klockan 8 igen tack vare nationella i matte a som det var idag. Trodde inte att jag skulle komma ihåg något eftersom det var i höstas vi gjorde matte a men så dåligt gick det nog inte(tror jag). Efterår när vi pratade lite om det kom jag då fram till att jag får fel på iallafall 2 frågor men garanterat mer sen när det är rättat.
Efter nationella kollade vi lite på vår EDS och äntligen hade vår statistiska undersökning kommit in. Så ja klickade in på matte b och vad står där? MVG!! Jag trodde jag har råkat gå in på någon annas men nej, det var min. Såg också att jag och Alexandra hade fått MVG på vårt arbete om kärnkraft. Detta botade mig helt från min ångest.

Efter att vi hade ätit lunch drog jag hem, orkade inte stanna kvar idag och nu blir det antingen stan med syster eller plugga, hmm vilket lockar mest?

Just det, nu är det bara 3 veckor kvar till sommarlovet! ♥







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?