Entré

2009



Åkte in till skolan vid tio eftersom att jag och Alexandra inte var helt säkra på om vi började då eller elva. Självklart visade det sig att det var klockan elva så där satt vi och hade inget att göra tills vi kom på att vi kan göra klart vår engelska redovisning till nästa vecka tror jag det är. Så en timme senare var vi klara med den och det enda som återstår att göra med den är en fin powerpiont. Vi ska analysera spice girls så den kan bli mycket spännande. Vid elva trodde vi att vi skulle ha svenska men det visade sig att eftersom att vi har en massa laborationer idag så hade vår svenska krockat med Carros svenska.
Efter lunch var det min och Alexandras tur att laborera och vi skulle tillverka ström av citroner, vilket inte gick jättebra. Visst blev där ström men inte så mycket så att en lysdiod började lysa.
När vi hade labbat klart drog jag och Alexandra till entré för att spana in ett par skor på New Yorker. Väldigt fina skor enligt mig men lilltå gillade inte dem... Hann också springa in på cubus och Vero moda där jag hittade ett solglasögonfodral och en randig tröja, som om det skulle vara något ovanligt att jag köper något randigt...

Nu ska jag finputsa min religionsuppgift och min tyska intervju.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?