Dagen

2009



Godmorgon, har precis duschat ätit frukost och plockat fram sommarkläderna, eller ja det som fanns. Eftersom jag är ledig idag tänkte jag att jag skulle göra plats åt sommarkläderna i garderoben och ta ut vinterkläderna men det ser inte ut som att det behövs, där var inte så mycket klädern som jag trodde. Istället ser det ut som att jag får ta en runda på stan någon dag med mamma, hon behövde tydligen också sommarkläder...

Dagens mål:

- Skriva stödord till engelskan
- Göra labbrapporten
- Städa skrivbordet
- Städa skutts bur
- Fixa klänningen till dansuppvisningen

Jag har visst fullt upp ser det ut som. Hade gärna åkt till stan istället för att göra allt detta men det finns ingen som är pigg på att åka in så att man är i stan när affärerna öppnar...









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?