7 dagar kvar.

2009



Dagen började med att jag fastnade på motorvägen alldeles för länge för att jag skulle hinna i tid till skolan så jag blev ungefär 20 minuter sen. Helt galet, bussresan som brukar ta max 50 minuter tog nästan en och en halv timme...
Väl i skolan hade vi först basgrupp som jag hann vara med på lite och sen var det dags för det fruktade nationella i tyska.
Fast jag måste säga, läsförståelsen gick bättre än förväntat, tror jag. Uppsatsen däremot gick skit, jag tror inte att en enda mening blev korrekt tyska...
Efter lunch hade jag tyska igen och denna gången var det muntligt. Jag sa inte särskilt mycket men tydligen tillräckligt mycket för ett VG i det så det tackar vi för.
När jag var klar med det satte jag och Alexandra oss ner för att skriva lite på vår labbrapport som är till måndag. Vi hann inte så mycket men skitsamma, vi har börjat.
Efter det drog vi till friskis & svettis på ön där vi hade kondition och styrka på idrotten. Detta bevisade bara ännu mer att jag verkligen måste träna upp min kondition och mina muskler, kanske dags att köpa det träningskortet på formtoppen....
Som tur var så kunde pappa hämta mig efteråt så vi bestämde att jag skulle möta upp honom vid procivitas men såklart så stannar inte bussen där idag. Tack för det! När jag väl har mött upp pappa på centralen tar vi en runda och gör några ärenden och sen åker vi hem.
Nu sitter jag här och ska snart börja plugga inför matte a nationella...

Förresten, jag har bara 7 dagar kvar till sommarlovet. (skoldagar)









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?