1:a maj

2009



Kvällen igår började blev väldigt lyckad, hade riktigt kul och hoppas alla andra också hade det. Började med att göra mamma och pappa glada genom att äta med dem. Efter det mötte jag upp Carro och Emelie vid busshållplatsen. Vi åkte först till Carro och bytte om till varmare kläder sen drog vi ner till stranden. I början var det svinkallt men man vande sig. Träffade många jag inte har träffat på länge och skrattade riktigt mycket, bland annat de (nämner ingen ålder) som gick runt med en cider och låtsades att de var så fulla.
Precis när vi skulle gå hem kom polisen på grund av att någon hade tänt eld i en buske...smart. Precis när vi skulle gå träffade vi några killar från Bunkeflo och vi började snacka och hade riktigt roligt. Vi gick runt lite och funderade på om vi skulle sätta oss ner någonstans och tillslut blev det att vi gick tillbaka till brasan, där pratade vi lite och några fler från Malmö kom.
Vid ettiden tror jag det var hade jag ingen känsel kvar i fötterna så jag drog hem.

Tack för en trevlig kväll <3

Nu ska jag ta och göra min idrott och hälsa uppgift, är väldigt speedad idag konstigt nog.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?