Tisdag means grattis Josefine.

2009



Solen skiner, inga sura miner.
Vilken dag, började med att jag fastnade framför datorn som vanlig eftersom att jag inte började förräns 14.20.
Men istället för att spendera dagen med att sitta framför datorn och deppa framför snön som kom så tog jag bussen till skolan med Josefin som fyller 17 idag,grattis till henne. Efter att vi hade ätit tog vi bussen till John Bauer där hon skulle lämna tillbaka en massa böcker och prata med lite folk.
Efter John Bauer drog Josse och Carro till simhallen och jag tillbaka till skolan. Sen hade vi datakunskap och Excel och efter skolan hakade jag på Alexandra och "firade" att vi hade fått NVG på en analys.

Och nu sitter jag här och ska snart läsa igenom historian tror jag, kanske tittar lite på tv istället.... NEJ jag msåte göra det!

Frida ♥









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?