Solsken och analyser.

2009



Hej, nu ska jag verkligen bruka allvar med att blogga. Brukar alltid blogga i början men sen går det bara nerför.

Dagen började med en mysig frukost då jag satt och tittade på det underbara vädret. Vid lunch åkte jag till Vellinge för att prata med Sungsgymnasiets SYV och sedan hem igen för att äta. Eftersom att vi har ett stort analysarbete till fredag kände jag att det var dags att verkligen ta tag i det. Nu, cirka tre timmar senare har jag nästan hunnit klart med hela. Wohoo! Kors i taket. Tänkte ta en liten paus nu och äta ett litet mellanmål med Johanna och sedan ta tag i det igen.




Ps. om det finns någon som vet hur man gör en fin design på bloggen så skulle jag väldigt gärna ha lite hjälp. Ds.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?