Just an ordinary monday.

2009



Hej, äntligen har jag klarat av alla lektionerna som en måndag innebär. Började med historia där vi gick igenom världskrigen och sedan svenska, samhälle och naturkunskap där vi började med tema 4.
Efter de teoretiska lektionern var det dags för idrott på Aq-va-kul vilket inte alls var så kul som det låter. Började med att vi fick simma 200 meter (inte så jobbigt) och sen var det dags för livräddninge. Precis som alla andra tänkte jag att dockan inte kan vara så tung, den är ju ihålig och av plast. Problemet var just det, att den var ihålig vattnet rann in i dockan. På andra försöket efter att jag hade kommit ihåg att inte andas med näsan ficm jag upp plastklumpen. Sen fick jag "rädda" Alexandra vilket jag gjorde jättebra om jag får säga det själv.
När alla hade livräddat fick vi in en stund i äventyrsbadet och bubbelpoolen och sen bar det hemåt igen...
Fick skjuts av Alexandra till busshållplatsen, när jag sen kom till den andra busshållplatsen så visar det sig att jag har missat den andra bussen men ungefär 1 minut. Är det så svårt att kommunicera!?

aja, nu sitter jag iallafall här och ska gå ner och äta nu och sen blir det duschen och en stund framför datorn igen.

Frida ♥







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?