U-21 EM

2009



Sitter nu och försöker klura ut hur man ska använda koderna från colaflaskorna till att ladda ner låtar. Tänkte att det kanske skulle va samma sak som men Loka för några år sedan då man gick in på cdon.com och bara skrev in koden och laddade ner men riktigt så enkelt verkar det inte vara. Helt plötsligt dyker det upp en massa skit om iPod...

Annars då? Jo jag sitter och får lite smått panik på detta samtidigt som man lite då och då hör "Men ta ut honom förfan" eller "NEEEEJ!!" över hela kvarteret. Nu var det visst "Äh det är så jävla dåligt". Vadå Frida har en pappa som blir en aning aggressiv när han tittar på fotboll??. Samma sak var det när vi var på U-21 matchen i tisdags, jag tror nästan att han buade konstant i 10 minuter. Fast enligt mig lät det lite mer som en KO. Jag har iallafall ett mål när jag går på fotboll, att inte låta som honom...

Nej, bäst att hålla sig undan till fotbollen är slut. Det blir ju inte bättre med att England leder med 3-0 varav ett självmål...









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?