Talang 09

2009



När jag och syrran var i stan i Måndags hittade jag ett linne som jag dock valde bort, ända sedan dess har jag ångrat mig för detta så idag bestämde vi oss för att åka in oh se om det fanns kvar, skulle också kolla om vi kunde hitta ett par jeans till mini-Frida.

Vi tog bussen in med mamma när hon skulle jobba och var i stan vid halv ett. Trollkarlen som vann talang detta året skulle vara på Gustav idag så där var det fullt med folk, trots detta fick vi en liten skymt av honom. Kommentar? Ja, folk ser verligen sjukt annorlunda ut i verkligheten jämfört med på tv. Jag trodde att han skulle vara lång och brunhårig men jag hade fel. Han var cirkus 1,70 centimeter över havet och hade nästan svart hår. Efter att vi hade kollat lite snabbt på honom gick vi upp mot Storgatan och Gina tricot. Men fanns linnet kvar då? Nej så klart inte, det var någon annan som också tyckte att det var fint... Så vi gick tillbaka mot Gustav igen och in en snabb runda för att kolla jeans och precis som på Gina utan resultat...Precis innan vi skulle ta bussen fick jag ett tyck och bestämde mig för att gå in på JC. Och vad hänger där inne? Jo ett linne som är ganska likt det på gina. Efter JC var vi tvugna att åke hem eftersom att Johanna har match ikväll.

Men att vi var tvugna att åka hem gjorde inte mig något, passade på att ta vara på det fina vädret och stekte i trädgården fram till för en timme sen då fet blev för varmt. Skulle kunnat bada i poolen men det är inte så kul att göra det själv så istället fastnade jag här framför datorn och väntar på att mamma kommer hem så att vi kan ha en tjejkväll, mysigt.

Glöm inte hålla koll på hans fluga!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?