Sommarlov 09

2009



Då har jag äntligen fått sommarlov detta året också. Ska bli väldigt skönt att få vara ledig nu i cirka nio veckor och inte ha några läxor. Hade gärna haft ett sommarjobb också men man kan ju inte ha allt tyvärr. Fast det känns inte riktigt som sommarlov än, kanske beror på det dåliga vädret, det hade ju kunnat vara sol...

I morse gick jag upp och fixade mig sen tog jag bussen til skolan med Josefajn och Julia, kanske sista gången man åker buss till skolan med Josefine. När vi kom till skolan började vi med att samlas i klassrummet och prata lite plus skriva en positiv sak om alla i klassen på vars ett papper. Kan säga att det blev många interna skämt och saker som bara vi förstår... När vi var klara i klassrummet och hade fått våra betyg samlades alla i matsalen och Mats pratade lite sen delades några stipendier ut. Christina var en av dem som fick ett, hon har lyckats få MVG i alla kurser vi har läst!
Vår lilla HIF-tomte Nikola på skolan fick också en present av MFF-utskottet, en MFF halsduk så klart.
Efter att alla stipendier var utdelade så fick man glass och sen var skoldagen slut. Jag tog bussen till Gustav med Johanne där jag mötte upp Annika och hennes två kompisar Kajsa och Olivia. Vi gick och lunchade på Gränden, supermysigt ställe. När alla var proppmätta gick jag och Annika i några affärer och tog sen bussen hem.

En sak jag blir väldigt besviken på är när folk struntar i att berätta saker och inte tror att man kommer få reda på det, det spelar ingen roll om man inte berättar för personen kommer ändå få reda på det. Jag tycker därför att det är bättre om personen säger det direkt till en istället.

Nu ska jag prova att installera Photoshop på Johannas dator istället och hoppas på att det går bättre...









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?