Premiär

2009



Som belöning för att både jag och min syster har klarat oss bra i skolan och jag fått bra betyg och hon förbättrat sig så fick vi en present som visade sig vara en större pool än vad vi hade innan. I onsdags hämtade mamma och pappa den och igår började vi med att montera ihop den. Det tog lite tid för att få allt att stämma men tillslut gick det och vi fick börja fylla den. Idag i eftermiddags var den äntligen fylld och badklar och jag tog årets första dopp(om man räknar bort Thailand).

Efter att jag hade sprungit cirka 2 km och kände hur blöt av svett jag var bestämde jag mig för att hoppa i tillsammans med mamma. I efterhand kom jag på att jag skulle svalkat av mig lite först för fy va kallt det blev i poolen. 18 grader brukar jag räkna som varmt men när man är varm efter att ha sprungit i stekande sol så är det som att bada på Antarktis...

Nu har jag duschat och hunnit varva ner lite. SHIT! jag trodde inte klockan redan va nio!!!!. Nu kallar tv:n







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?