Ny design - igen

2009



Som ni ser så håller jag på att ändra min design. Snacka om beslutsångest, jag skulle vilja ha alla... Det är också väldigt kul att göra nya vilket också är en anledning till varför jag byter. Hehe. ´


För jag ska sluta byta design hela tiden så kom jag på den smarta iden om att ni läsare kan få låna de designerna av mig som jag inte använder. Vad tycker ni om det?


Finns det ingen design som ni tycker passar er så kan ni ju alltid vara med i tävlingen, det finns fortfarande 4 designer kvar där ni får välja själv hur det ska se ut. För att komma till tävlingen, klicka HÄR.

Vilken skulle du vilja ha? Jag anpassar färgen efter den du har på din blogg. (Klicka bilden för att se den större)

                

       









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?