IKEA

2009



Har nu kommit hem från en ganska lång runda på IKEA och sen lite småärenden.
Dagen började med att mormor kom och hämtade mig och mamma och vi körde ut till Granngården för att handla något till diskmaskinen. Sen körde vi till IKEA men kom dit lite för tidigt så vi fick vänta lite tillsammans med en massa andra, det är egentligen helt sjukt att man köar för att få vara först in i en affär som inte har REA. Visst, hade det varit loppis eller stor REA så hade jag kunnat förstå men en vanlig dag?
Vid tolvtiden var vli klara på IKEA så jag och mormor lämnade av mamma för att sen köra in om STOFF & STIL. Mormor skulle ha tyg till något så jag passade på att köpa ett spänne till ett skärp jag håller på med och sen gick vi snabbt in på Biltema och köpte något till morfars båt.
När vi var klara med allt körde snabbt in om WIllys för att handla lite småsaker.
Precis när mormor skulle lämna av mig kom jag på att jag inte hade några nycklar så jag ringde Johanna för att kolla om hon var på väg hem från skolan. Tror ni hon svarade? Nej, självklart inte. Därför var vi tvugna att köra till mormor och morfar och hämta deras reservnyckel till vårt hus. Precis när mormor har gått in för att leta, vem ringer då? Jo Johanna. Då visar det sig att ungefär två-tre minuter efter att vi hade kört hemifrån så kom hon hem, därför tyckte hon inte att det var lönt at svara. SKITUNGE!!.
Till slut löste det och jag kom innanför dörren. Men bara för en liten stund. Efter att Johanna hade bytt om från idrottskläder tog vi våra cyklar och körde till MQ för att kolla in deras rea. Vi hittade inget så vi körde vidare till biblioteket och lämnade tillbaka en bok, pumpade våra cykeldäck och hämtade de efterlängtade körkortspapperna så att jag kan börja övningsköra.
Nu sitter jag här helt slut efter att ha farit över hela Malmö så jag ska ta det lugnt och måla naglarna och lite sånt, plus fixa Photo shop, idag har jag gett mig fan på att jag ska fixa det.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?