Idrottsprov - check

2009



Äntligen är provet över. Innan det hade jag väldigt stor ångest över att jag inte hade pluggat så mycket som jag kanske behövt men det löste sig. Visserligen har jag inte fått resultatet än men jag svarade på allt och det kändes bra så det är bara att hoppas på det bästa.
Efter skolan fick jag sitta cirka 30 minuter i en buss som kokade på grund av att luftkonditioneringen inte funkade, snacka om att jag var svettig när jag hoppade av.
Nu har jag bara tagit det lugnt och inte gjort något särskilt... Eller jo, jag fixade slingor i Johannas hår, får se om det blev något, testade nämligen blondsprayen idag.

Fick också frågan om varför jag bloggar.
Ärligt talat så vet jag inte. Det började med att jag läste Kenzas blogg och tyckte att hon verkade cool, sen tyckte jag att det verkade kul att berätta om sin vardag och sina åsikter. Började med en blogg men efter ett tag så tröttnade jag och slutade. Men efter nån dag märkte jag att jag saknade det, det är skönt att få skriva av sig lite. Sen om någon läser det eller inte spelar ingen roll, jag tycker det är kul. Hursomhelst. Jag startade en ny blogg, denna gången på blogspot men jag hade ingen fin design så än en gång slutade jag men som förra gången saknade jag det så jag startade denna. På något sätt har det blivit som ett beroende. Kanske inte att jag hela tiden tänker på att jag måste uppdatera bara FÖR att utan mer för att jag tycker om att skriva om varför inte skriva om mitt liv och det jag älskar?

Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?