Gratisbio

2009



När jag precis loggade in på gratisbio. se fck jag en glad överraskning. Om jag samlar in 6 st poäng till så får jag ett presentkort i nästan vilken affär som helst.

Därför tycker jag att det är synd om ni ska behöva gå miste om att få det. Om du klickar på bilden här nedanför och blir medlem på gratisbio så får du direkt 50 poäng av mig. Detta innebär att det bara behövs 150 innan du kan få ditt första presentkort. Det kanske låter mycket men det är det verkligen inte, det var inte längesen jag blev medlem där men ändå har jag redan lyckats få ihop poäng genom att besöka hemsidor och svara på frågor.
Man kan också göra som jag gör. Max en gång i veckan kan man skriva om gratisbio på sin blogg och få allt mellan 10-1000 poäng beroende på hur många som värvar genom länken.










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?