Etthundrasextiosex

2009



Idag är det den första sommarlovsdagen och vädret suger. Det blåser galet mycket och regnar lite då och då. Det är inte riktig drömvädret men man kan tyvärr inte göra något åt det. Man får väl sitta inne och kolla film eller gå på bio, det kan visserligen också vara mysigt men jag hade hellre vatt på väg till sranden nu...

Lyckades inte fixa det nya Photoshop så jag var på väg att ge upp när jag i morse kom på att pappa har ett Photoshop på sin dator. Visserligen är det bara Elements men det jag ska göra funkar att göra. Har redan fixat en header, ska prova med en till nu.

Om det är någon som också gärna vill ha en så ställer jag gärna upp, msåte lära mig det bättre. Det är bara att lämna en kommentar isåfall.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?