etthundrafemtioett

2009



Såg att det förra inlägget inte har kommit fram förräns för en minut sedan, kan ioförsig bero på skolans datorer som klyddar lite ibland.

Som jag skrev innan blev jag väldigt förvånad över några inlämningar som är betygsatta. Fördjupningsuppgiften i religion trodde jag att jag skulle få ungefär VG i eftersom att det är mitt mål men det jag skrev räckte tydligen till ett MVG! Fick också betyg i datorkunskap och det blev ett MVG. I nian kommer jag ihåg att jag knappt tyckte att ett MVG var bra nog men nu tycker jag att det är ett plus om man lyckas med det. Visst är gymnasiet kul men mycket svårare än grundskolan.

Efter att Josefajn var klar med matteprovet åkte vi till vår gamla skola för att kolla på niornas Kabaret. Det var lite svårt att förstå vad den handlade om i början men sen klarnade det. Jag själv tyckte att vår var bättre men så är det väl alltid så jag ska inte klaga, den var bra och jag skrattade många gånger.

Nu ska jag spela the sims, beroende va det ja!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?