Cha cha

2009



Det blev att springa lite idag igen. Hade inte tänkt att jag skulle göra det men mamma skulle hem till mormor så jag tänkte att jag lika bra kunde hänga med på en liten runda. Idag var det dock mycket jobbigare med tanke på att solen stekte och det var mycket varmare. Jag sprang ungefär 1,5 km först sen sprang jag ungefär en halv km till. Är riktigt nöjd över detta.

Jag vet att Krillebooi på youtube inte är någon nyhet men jag kan fortfarande inte sluta titta på hans klipp. Han är bara så skön. Jag vet att det finns många som tycker att han är otroligt fjollig men det är väl bra att han vågar va den han är och inte bara byta stilla för att alla har starka åsikter om det?

Om ni mot förmodan har missat det så måste ni kolla, killen är grymt cool.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?