29 juni

2009



Okej, tredje försöket nu då. Försökte uppdatera igår men det gick inte riktigt. Eftersom att jag och pappa har lite delade meningar om i vilken ordning man ska göra allt så stängde han av internet precis när jag hade skrivit klart ett inlägg.( Jag tycker att man kan sitta vid datorn och samla kraft innan man börjar med allt medan han tycker tvärtom).

I lördags åkte vi till några familjekompisar där vi grillade och badade i deras 30 (!) grader varma pool. Det var riktig mysigt och så varmt så att det gick att sitta ute hela kvällen. Vid halv två-tiden var det dags att cykla hem igen. Efter att ha cyklat ungefär 200 meter så åker Johanna in i buskarna och vi fattar ingenting men stannar ändå lite längre fram. Då visar det sig att hon hade fått punktering på cykeln så hon hade fått gå tillbaka till dem vi var hos och lämna cykeln sen gå och möta upp oss.

Igår blev det födelsedagsfest för hela slanten. Vi äkte dit vid två-tiden och kom inte hem förräns vid 8 på kvällen. Jag hade väldigt trevigt och det bjöds på många skratt.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på idag, det återstår att se.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?