1 Juni

2009



What!? Trodde inte att maj skulle gå så snabbt, det känns precis som att det var igår maj började. Har inte hunnit skriva så mycket nu i helgen, det har varit fullt upp.
Igår började det med att vi åkte till Helsingborg och kollade på Johannas match, det var inte tänkt att jag skulle med eftersom att jag egentligen behövde plugga men med det fina vädret kunde man inte stanna inne.
Efter matchen stannade vi kvar och fikade lite sen åkte vi vidare till nästa stopp, MFF-GAIS. Det var en underbar match, eller ja kanske inte resultatet 2-2 men solen som stekte. Det var riktigt varmt men gud så skönt. Har verkligen längtat efter solen.
Efter fotbollen åke jag hem sen och sen till några kompisar och badade i deras pool. 30 grader var kanske inte så svalkande men det var riktigt skönt. Innan vi åkte passade vi också på att spela lite guitar hero vilket ledde till min slutsats att jag suger på det...

Nej nu MÅSTE jag verkligen öva till idrottsprovet, visserligen kommer det gå åt skogen men man kan alltid hoppas, right?

Glöm inte solkrämen! ♥







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?