Wimbledon

2009



Jag borde nog gå ut och springa oftare, varannan dag skulle sitta fint. Man känner sig så duktig efteråt. Idag blev det ungefär 2 km, tro mig, jag själv blev väldigt chockad över att jag orkade så långt. Jag hade gissat att jag skulle springa max 1,5 km men så fel jag hade. Konditionen förbättras snabbare än vad jag trodde.

Har nu också vatt ute en runda när Johanna sprang, jag cyklade och mamma gick skitsnabbt. (Det var tur att jag hade cykel annars hade jag inte hunnit med)

Nu ska jag snart kolla film på trean, Wimbledon heter den. Jag har redan sett de för många gånger, men ja, jag vet inte, det är något speciellt med den. Egentligen är den kanske inte särskilt bra men jag kan ända inte låta bli att titta på den.




Therese [ Tescho ]

http://tescho.se

Svar: Menar du klickbara bilder? Det kommer komma upp en gratis bloggdesign om det senast ikväll. Den kan du ladda ner och kika efter hur jag har gjort :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?