Vandrande stoppskylt + dagens pryl

2009



Har nu kommit hem från en dag på stranden och i solen. Efter att persiennkillen hade vatt här tog jag och syster en liten cykelrunda mest för att ha gjort något idag.

När vi precis hade kommit hem och börjat återgå till normal korppstemperatur så pratar jag med min moster och hon frågar om vi vill hänga med till stranden med våra kusinen. Så det var bara att packa väskan och cykla till dem och sen till stranden. Vattnet var helt okej och jag tror jag badade två gånger och lekte "krokodilen" med den minsta av kusinerna. Vid femtiden var vi nöjda så vi cyklade hem till dem en stund och sen hem. Idag kom jag faktiskt ihåg att smörja in mig med solkräm men inte fan hjälpte det. Armarna ser ut som två röda lysrör.

Har nu precis tagit ett dopp i poolen som idag var 28 grader varm. Ska snart kolla lite på TV och beklaga mig över min träningsvärk som inte lär bli bättre av att ha cyklat cirka 2 mil idag.

Eftersom att det är så fint väder idag bjuder jag på en dagens pryl. H&M har nu börjat få in sina höstkläder och när jag kollade runt lite på deras hemsida hittade jag denna underbara klänningen.

299 kronor kostar den.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?