Träningsvärk och kvällsdopp

2009



Blev som sagt att åka till Formtoppen och träna igår med Carro. Det var väldigt mycket benträning men inget vi behövd oroa oss över, trodde vi... Jag fattar inte hur vissa orkade köra hela passet utan att pausa, galet. Efter att vi hade tränat klart bestämde vi oss för att åka ner till stranden och träffa kompisar och bada. Så vi cyklade hem till mig och hämtade badkläder sen till Carro och tillslut till stranden.
Det var alldeles underbart att sitta på stranden, känna en svag vind och lagom varmt. Det blev också ett snabbt dopp i havet för att svalka oss efter träningspasset.

Nu sitter jag och väntar på att nån persiennkille ska komma hit och fixa lite persienner i våra fönster på ovanvåningen. Var tvungen att åka hem lite tidigare än vad jag hade velat igår för att hinna upp tills han skulle komma. Hade det behövts? Nej, mamma sa att han skulle kommma mellan åtta och tio så jag fick en aning panik när jag vaknade halv åtta. Rummet såg ut som ett bombnedslag och det var allmänns kaos. Klockan är nu kvart över nio så egentligen hade jag inte behövt snabba mig. Men samtidigt, om jag inte hade gjort det så kan jag nästan lova att han hade stått utanför dörren klockan åtta. Har också en grym träninsvärk i benen och det ska jag väl tacka Formtoppen för... och jordgubbarna!




novembersara

http://novembersara.blogg.se/

Du är också tillagd.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?