Paniiik

2009



God morgon, ny idag idag vilket innebär nya utmaningar för vissa och nya problem för mig. Nu när vi snart ska på semester tänkte jag att jag skulle gå in på Adlibris och beställa andra boken i Twilight serien (New moon). Så jag klickade in på hemsidan och vad ser jag? Jo att den inte har kommit ut i pocketformat där än. Visst, det går ju också bra att läsa häftad och allt det, innehållet är ju samma men pocket är mycket smidigare speciellt om man ska ta med sig boken och ligga på stranden. Det är ju inte särskilt bekvämt att ha en tvåkilosbok över sig när man ska sola magen.
Hur löser man detta problemet då? Jo först panikar man lite, när man sen har lugnat ner sig kommer man fram till att det finns fler hemsidor som säljer böcker. Tillexempel cdon.com, men då visar det sig att leveranstiden är 5 - 15 vilket betyder att jag kanske inte får boken förräns jag är hemma igen. Men efter några minuters panik hittar jag in på bokus.se och där finns den. Visserligen kostar frakten 19 kronor jämfört med Adlibris men 69 kronor plus 19 kronor frakt för New moon är ingenting jämfört med vad den kostar i affärerna.
Ska bara få tag i pappa så att han kan beställa den till mig sen kan jag andas ut igen.

Nej nu ska jag snart ta och göra mig klar så att det inte blir som igår då jag satt i pyjamas klockan halv elva.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?