Monday

2009



Godmorgon, ja då var det måndag igen. Det känns verkligen inte som att det redan har gått en vecka sedan sist. Visserligen är väl det själva grejen med sommarlov att det just går så snabbt. Även om jag inte har gjort något mer än solat och slappat så har tiden bara sprungit förbi mig. Fast det är ju fortfarande mer än hälften kvar så än så länge är det ingen panik.

Idag är solen tillbaka igen (än så länge), vilket innebär SOLA!. Och nej, jag gör det inte för att bli brunare än alla andra för det vet jag att jag aldrig kommer lyckas med, jag gör det för att det är skönt och ser lite fräschare ut nu på sommaren när man har shorts och linnen. Plus att man får en massa D-vitaminer och det är väl aldrig fel?

Nu ska jag snart gå och borsta tänderna och lite sånt, toodels!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?