Long time no see

2009



Ja, det var ju ett tag sen jag skrev något här ( om man räknar bort det korta från igår)

I fredags blev det somsagt överraskningsfest för en gammal klasskompis på stranden. Precis som jag trodde innan fick jag panik men jag hann bli klar till slut. Vi cyklade ner till stranden och skrattade, grillade och hade det trevligt. Sen drog vi hem till mig för att värma oss lite. Det blev tyvärr inte så länge eftersom att jag skulle upp och fiska dagen efter.

Igår var jag tvungen att gå upp vid kvart över sex för att följa med ut och fiska. Det var helt underbart, vattnet låg nästan spegelblankt, solen var lagom varm och det enda man hörde var motorn från båten och fåglarna som hoppades på tag i lite fisk. Efter fisketuren åkte jag hem, fixade mig och sen bar det iväg till stranden. Det var väldigt varmt och smockat med folk men det är så det ska vara på sommaren. Jag tror att jag badade ungefär fem-sex gånger, det gick inte att sola annars. Efter stranden kom några kompisar och hälsade på och fikade lite. På kvällen hade jag tänkt åka in till Trelleborg men jag orkade inte så det blev en myskväll i uterummet istället. Det hände också en sak som hade med festen att göra men det är inget jag kan göra något åt så... Hade de som planerat festen istället planerat lite mer och kollat med alla så att vissa saker hade varit ok så hade det inte behövt bli såhär.

Idag har jag väl inte så mycket planerat, tänkte lägga in lite bilder på datorn och kanske redigera lite i PS. Även om jag inte kan komma på något jag har bestämt innan så känns det ändå som att jag ska göra något idag, jag vet bara inte vad...

     







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?