Hemma från den "stora" staden

2009



Igår var det tänkt att jag och min syster skulle åka in till stan för att handla fotbollsskor och lite sånt till henne. Men i morse kom mamma och pappa fram till att det är mycket bättre om vi gör det imorgon istället så jag tog det lugnt och gick runt i pyjamas ett bra tag. Helt plötsligt ringer pappa och det visar sig att vi lika bra kan åka in idag. Så det blev en snabb dusch och allmänt stressigt eftersom att jag skulle hinna in om en affär och fixa ett par skor till mamma. Men jag hann som tur var. Gick en stund och kollade i lite affärer på jakt efter en bikini, dock utan resultat. Jag och Johanna hittade däremot ett par shorts vi köpte till henne förra veckan, skillnaden vara bara att nu var det 50%, en aning störigt eller? Efter en stund kom pappa och hämtade oss och vi åkte och letade skor. När vi hade varit inne i samma affär i ungefär en timme skulle jag gissa på fick jag nog så jag gick in på din sko som ligger mitt emot och jag blev kär. Eller ja, jag fastnade för ett par helt underbara skor.

Oj nu ska jag ut och springa annars hinner jag inte, toodels!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?