Göteborg del II

2009



Var var jag? Visst ja..Fredag

Fredag: Eftersom att Johannas lag åkte ut på Torsdagen så blev det att spendera dagen på Liseberg. Men innan vi åkte till Liseberg blev det att kolla på HGIF fast F15 denna gången. Tyvärr forlorade dem mot Brommapojkarna och åkte ut i åttondelsfinalen. Eftersom att de fick spela på Heden så hade dem en dansare från Let's Dance som kommentator, Daniel Da Silva tror jag han heter. Jag såg också Morgan som också vatt med och dansat och Patrik Ekvall. DEE NI! Höhö kanske inte dem man drömmer om att träffa på men äh, de va kul ändå. Eftersom att jag inte är så glad för karuseller tyckte jag inte att det skulle bli så kul på Liseberg men tack vare att mamma lurae upp mig i Lisebergsbanan så hade jag superkul. Vågade mig också på Flumride och några andra. På kvällen hann vi inte göra något eftersom att vi var hemma så sent, så det blev bara att attackera sängen nästan direkt.

Lördag: Började med att packa ner lite kläder och sånt på morgonen. Lite senare åkte mamma, pappa och dem andra och handlade så jag blev kvar med tre stycken människor med överskottsenergi. Efter en stunds väntan på att det skulle bli bättre väder bestämde vi oss för att strunta i att det var skitväder så vi gick till kiosken och sedan ner till bryggan. På eftermiddagen blev det ännu tradigare väder men det blev ändå ett bad. Man får ju passa på, det är inte varje dag man badar i Kattegatt. På kvällen blev det inte så mycket gjort, tog det bara lugnt och tittade på 101 dalmatiner, själva filmen gillar jag väl inte riktigt, det är bara dem två sista minuterna av filmen som är bra.

Söndag: Körde ifrån Rörtången vid halv tio och kom fram till Ullared vid elva. Det blev lite bråttom eftersom att vi inte hade lika lång tid på oss som vi brukar så jag och Johanna gick för oss själva medan mamma och pappa samlade ihop kökssaker och lite sånt. Hittade inga särskilda kläder förutom ett svart linne. Köpte mest lite pennor och sånt till skolan och ansiktstvätt. Direkt när vi kom hem var det bara att örja plocka upp allt, ladda tvättmaskinen och börja packa om.

Idag är det packning som står på listan. Osmart som man är lovade jag mamma att stryka, hur det nu ska gå... Om jag hinner lägger jag nog in lite bilder på datorn också.

Toodels!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?