Beachen

2009



Efter lunch blev vädret mycket bättre så jag drog ner en stund till stranden där det var sjukt skönt. Stannade där till femtiden då vi cyklade hem igen och tog en dusch.

På Öland hittade jag som sagt en väska som jag tyckte var superfin första gången jag såg den. Sen andra gången när jag provade den på tyckte jag att den var lite för lång, den gick nästan ändå ner till knäna på mig så det såg lite dingt ut. En "sneväska" tycker jag ska sitta i samma höjd som rumpan och inte nedanför.

Därför undrar jag om det är någon som vet en återförsäljare av friis & company som har många väskor av dem. Kommentera isåfall. Jag har redan varit inne på Nelly, Bubbleroom och Friis & Companys hemsida men jag hittade inte särskild. Skulle välsigt gärna vilja ha en ny väska som man slänger snett över axeln.

Nu ska jag fortsätta leta, toodels!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?