Julkort

2009



Hej!

Nu börjar uppdateringen gå neråt igen..inte bra alls.
Men har haft fullt upp hela veckan så jag tycker att jag är ursäktad ;)

I onsdags började jag mitt juljobb på posten med att sortera julkort. Visst låter det kanske inte som världens roligaste men jag har iallfall superkul där. Man lär känna massa nya folk samtidigt som man är ledig från skolan och tjänar pengar =)

I torsdags började snökaoset så jag blev lagon försenad till skolan och hade sedan ett matteprov som gick helt åt skogen. Efter provet åkte jag direkt till jobb och jobbade ända till 9...orkade inte uppdatera efter det.

I fredags var det galet mycket snö så pappa fick göra mig till jobb för att jag inte skulle komma försent. Jobbade fram till tre och sen kollade jag i stan en stund efter julklappar och klänning till nyår/ jul. Hittade en superfin som ni kanske får se någon dag.

I går blev det först en tur till stan för att fixa de sista julklapparna innan jag drog iväg till jobbet och julkorten.

Slutade sent igår och började tidigt idag så är galet trött men äh, det är lov så jag överlever =)

Nu har jag tagit det lugnt en stund efter att ha fått sluta väldigt tidigt på jobb och sitter och försöker slå in lite julkappar på ett fint sätt. Tror det kan bli mycket bra till slut.

Har typ en kvar att slå in....har iofsig inte köpt alla än men ja, för tillfället.

Sen ska jag nog försöka göra en liten bloggjulklapp till alla er för att ni är så snälla och läser mig blogg.



Hejsvejs!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?