Dan före dopparedan och hejdå snön

2009



Hellu!

23 december idag vilket innebär att det är julafton imorgon :D

Idag har jag redan hunnit med en tur till frisöser och fixat till frillan, fint ska de va när det snart är jul, hehe. Efter att jag hade klippt mig tog jag först en buss och sen skulle jag ta en annan men då visar det sig att jag har missat den andra med cirka en minut så antingen hade jag fått vänta i 30 min på nästa eller så kunde jag gå hem som det också tar 30 min. Jag gick hem och var hemma innan jag ens hade varit hemma med bussen.

Nu sitter jag med en mysig kanin i mitt knä och myser, snart blir det att fixa ett pepparkakshus och sen kommer Carro hit så ska vi fixa julklappar och kanske lite julgodis, vem vet?

Just det, det blir nog ingen vit jul i år heller...snön töar bort alldeles för fort.. =(



Hhohohoho merrry christmaas....snart







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?