15 december

2009



Hej,

Början redan märka en positiv förändring på mitt bloggande, inget enormt men bättre =)

Idag blev det först skola som vanligt med en massa matte och en kort engelsklektion. Efter skolan åkte jag hem för att plugga matte men vad tror ni händer på bussen? Jo jag tappar mitt andra busskort...ska tillägga att mitt riktiga tappade jag i fredags. Så jag fick en aning panik och kutade hem till cykeln och cyklade ner för att kolla om de va kvar på bussen men nej, någon annan hade kommit före mig.

Jag fick panik eftersom jag inte hade något busskort längre och var beredd på att ta mig till vellinge för att köpa ut ett nytt. Men precis innan jag ska ta bussen ringer mamma och säger att mitt riktiga busskort är hittat så jag fick gå hem igen...

Och nu sitter jag är och pausar från mattepluggandet. Har slutprov i matte C på torsdag och vill verkligen lyckas med detta.

Aja bäst att fortsätta.

Kram!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?