Sugen på fjortissafari?

2009



... isåfall om du bor i Malmötrakten, ta dig in till Malmöfestivalen denna veckan...

Var ett tag sedan jag uppdaterade men har inte haft tid helt enkelt... Igårkväll blev det först Malmöfestivalen med ett helt gäng jag inte har träffat på evigheter och självklart en massa bra artister bl.a Mika, Alcazar och Erik Hassle. Efter rix fm festival var det tänkt att jag skulle åkte hem för dagen men när det väl är festival så får man ju passa på att utnyttja det, right?. Istället för att säga hej för dagen åkte jag bara hem, bytte om och lite sånt innan jag tog bussen in igen.
Hamnade på stortorget där vi lyssnade lite på Veronica Maggio och sedan Timbuktu, sjukt kul var det. Vid ettiden var allt slut och snälla mamma kom och hämtade mig.

Idag vaknade jag vid nio, helt slut efter igår men pallrade mig upp ändå. Först blev det en liten runda till idrottsplatsen innan jag var tvungen att åka hem för att ta bussen in till stan där jag mötte två kompisar. Det var någon Nickelodeon dag idag på Stortorget och självklart fastnade vi där. Bl.a EMD och Alice var där. Efter att ha stått och stekt i solen gick vi på matjakt och lite senare mötte jag upp mamma och pappa för att få skjuts hem.

Är verkligen helt slut i kroppen, tur att jag inte börjar i skolan imorgon...

Nu orkar inte jag med, ska ta och rulla bort till tv:n.

Hej svejs!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?