Man it feels good

2009



Wiiee äntligen! Idag när jag loggade in på Gratismakeup.se såg jag att jag hade 399 poäng. För att man ska kunna få ett presentkort är man tvungen att ha minst 400 poäng. Detta i-landsproblemet löste jag dock med att göra en sökning på eniro och vips så var problemet löst och presentkortet beställt. Nu ska jag bara vänta på att jag får det.

Hann inte uppdatera i morse eftersom att vi drog till stranden så fort vi var klara. Det har varit så sjukt varmt idag så man nästan var tvungen att ligga i vattnet hela tiden... Kom ehn för en stund sen och duschade och satt lite i uterummet. Men det gick inte att sitta där särskilt länge, jag höll på att få panik på grund av värmen.

Nej, nu ska jag ta och sätta igång fläkten här på ovanvåningen på full sprutt.

Toodels!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?