Inviger med dagens pryl

2009



Skulle precis skriva att det dåliga vädret håller i sig idag också tills jag precis kikade ut genom mitt sne-fönster och ser nästan helt blå himmel...

Igår kväl blev der cirkus Maximum för hela slanten. Ska jag vara ärlig så var det inget jag direkt längtade efter och trodde mest att det skulle bli två vääldigt långa timmar men än en gång hade jag fel. Det var faktiskt roligare och mer underhållande än vad jag trodde det skulle vara. Clownerna är fortfarande lika roliga och denna gången var det min gamla klasskompis som fick lite extra uppmärksamhet av Clownen.
Efter cirkusen tittade jag en stund på stolthet och fördom innan jag somnade i soffan, att gå på cirkus tar hårt på en...

Nu till det som jag skulle komma till i början, dagens pryl. Fast idag blir det snarare dagens prylar. Har en bärbar dator på mitt skrivbord vilket är bra när man ska göra läxorna för då kan man enkelt flytta datorn( om man inte behöver den till läxan). Vad är då problemet? Jo, jag har ingenstans att lägga ner den när jag behöver flytta den från skrivbordet. Därför tänkte jag fixa en datorväska, kan dock inte bestämma mig för vilken som är finast. Därför ska ni få chansen att säga vilekn av dagens prylar ni tycker.

Klicka för större bild



Vilken tycker du?









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?