I'm in lööve

2009



Nu, ska jag ta mig tid att sitta ner och skriva om min hektiska (naat) helg.

I lördags kom som sagt några kompisar ner och vi gjorde ett nytt försök med marknaden i Trelleborg. Denna gången var det mer öppet och mer folk men inte var det roligare för det... Efteråt åkte vi hem till oss och hade det trevligt.

Igår sken solen på morgonen så vi bestämde oss för att ta en runda till stranden. Men när vi väl kom dit så var det molnigt och full storm så det blev bara en snabb fika där och sen hem igen. På kvällen åkte vi in till Dockan som ligger vid västra hamnen för att kolla på någon allsångskväll. Det var kanske inte mitt förstahandsval men Dockan är så sjukt vaker att bara sitta och titta så jag nöjde mig med det. Jag kom också fram till att när jag ska flytta hemifrån är det till Dockan jag ska, jag blev kär. Det är ändå lite konstigt, jag har gått i skolan vid Ubåtshallarna som ligger precis bredvid i ett år och ändå har jag aldrig varit på Dockan. Men det ska det bli ändring på!

Idag har det inte alls varit lika fint väder så vi bestämde oss för att ta en runda in till stan för att göra några ärenden. Åkte också ut en runda till farmor så att hon skulle få lite sällskap. Efter farmor blev det en snabb tur till Burlöv Center där jag och Johanna sprang runt i lite affärer. Åh så glad jag blev när jag såg att det fortfarande var rea på Gina tillexempel.

Nej nu känns det som att jag har kommit ikapp med bloggen igen och kan andas ut. Ska nog sätta mig en stund vid tv:n, eller spela en sorts kortspel mamma lärde mig. Sjukt svårt att slita sig.

En sak till bara. Om det finns någon som inte redan är medlem på Gratismakeup, snälla bli medlem genom att klicka på länken, jag saknar 5 poäng till ett presentkort på 150 kronor. 5 poäng= 1 värvning.



Toodels!

PS. Den som gör detta får en bloggdesign DS.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?