Happy birthday!

2009



Äntligen är det också min tur att fylla år.

Vaknade i morse av att hela familjen kom in i rummet och sjöng för mig och jag fick mina presenter. Det blev en iPod, ett linne, ett par örhängen och trean i twilight serien. Det är svårt att förklara hur glad jag blev för iPoden, hade verkligen inte förväntat mig att jag skulle få en, men det är ju också då det är som roligast att gå något, när man inte tror att man ska få det men får det.

Efter det tog jag bussen in och träffade Carro på centralen och sen blev det lektioner som vanligt. Tyckte att alla kollade lite konstigt på mig och gick och småskrattade men jag brydde mig inte så mycket...Vid lunch sitter de flesta tjejerna vid ett bord och jag och några andra vid ett annat och så kallar dem bort mig. Jag undrar såklart vad det handlar om men när dem börjar räkna ett två tre förstår jag att dem ska sjunga för mig. Jag tyckte först det var väldigt pinsamt eftersom att hela matsalen hörde men samtidigt blev jag så sjukt glad över att dem gjorde det för mig.

Lite senare berättade Carro att dem skulle försöka undvika att säga grattis på hela dagen och sen göra detta och att dem började planera detta i fredags.

Ikväll blir det fotboll men familjen.

Hejsvejs!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?