Full rulle = frulle?

2009



Puhh...har haft fullt upp hela helgen så jag har knappt hunnit uppdatera.

I fredags åkte vi på en marknad till Trelleborg med Oliver och jag förstår verkligen hur svårt det är nu att köra en barnvagn där det är väldigt många folk. Det var nära att många blev av med sina hälsenor när jag kom körande. Precis när vi skulle hen från marknaden så blir såklart Oliver kissnödig och eftersom att småbarn alltid brukar vara riktiga stjärnor på att tajma så var såklart mamma och pappa och betalade p-avgiften så där stog jag med en kissnödig fyraåring och en fjortonåring som skrattade. Jag trodde först att han skulle kunna vänta tills dem skulle komma tillbaka men det blev kris så jag fick snabbt se till att få av honom alla kläder och ställa han mitt bland buskarna på Trelleborgs motsvarighet till Centralen i Malmö...Just då var det kanske inte det roligaste men nu i efterhand skrattar jag bara åt hur dumt det borde sett ut...

Igår åkte jag först och dansade vilket var helt okej. Jag har inte dansat på cirka 10 veckor så man kände sig väldigt seg. Efter dansen åkte jag hem, bytte kläder och så och sen åkte vi upp till Idrottsplatsen med Oliver där han fick hoppa hoppborg. På eftermiddagen målade jag naglarna och även en av Olivers eftersom han också ville va fin och på kvällen åkte vi och firade min faster som har fyllt år.

Idag är jag verkligen helt slut i kroppen efter 1 ½ dag med Oliver men jag vaknar nog snart till liv...ska på handledarutbildning så att jag kan börja ta körkort sen. Har hört av alla som har gått den att den är dryyyyg så jag vet ju vad jag har framför mig...

Nu ska jag kolla igenom några läxor så att jag inte ska behöva göra allt i veckan.

Hejsvejs!



Jag och Oliver, posarn nummer 1.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?