Avslutning

2009



Ja då var Malmöfestivalen slut för detta året och jag tror inte jag har vatt där så mycket något år som i år. Detta beror dock inte på att den är extra bra, det var väldigt rörigt...

Igårkväll var det väl inte riktigt planerat att jag skulle åka in dit men det blev det ändå. Tog bussen in med Carro och träffade upp Cassandra innan vi mötte upp dem andra vid kanalen och traskade vidare till stora scenen där vi skulle se Familjen. Först stod vi väldigt långt fram men när dem kända låtarna började spelas blev det kaos så vi gick längre bak. Efter det skulle några ha mini dounuts och någon skulle äta så vi fixade det och sen gick vi tillbaka till stortorget inna vi skulle ta bussen, som vi förövrigt inte blev påsläppta på så det blev en timmes väntande... Inte lika kul.

Ikväll blir det först kräftskiva och sen förhoppningsvis fira Carro på kvällen om päronen har lugnat ner sig. HOPPAS HOPPAS.

Nej nu ska jag nog sätta mig i trädgården en stund.

Hejsvejs!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?