12.14 / 13.08.2009

2009



Goder morgon.

Biblioteket vid oss har precis flyttat till nya lokaler och man kan också hyra fim hos dem nu. Så igårkväll när vi tog en snabb runda dit innan vi skulle handla lite när jag sprang förbi filmhyllan, vilken film hittar jag då om inte Twiligt? Gissa om jag blev glad. Så igårkväll började jag äntligen kolla på den. Men eftersom att mamma inte var hemma och pappa och Johanna satt på ovanvåninge vågade jag inte kolla mer ( den var faktiskt lite läskig) så jag bestämde mig för att stänga av. Men nu i morse kunde jag inte låta bli, jag var tvungen att se hela. Och gud så bra den var!.
Jag hade inte särskilt stora förväntningar eftersom att jag läste boken först och filmen brukar jag inte tycka lika mycket om men här var nästan filmen bättre än boken. Att se alla personerna och miljön, waow. Att dem flesta killarna ser bra ut är ju också helt OK...

Idag måste jag åka och hämta mitt busskort tills när skolan drar igång igen annars ska jag bara passa på och njuta av att vara ledig nu de sista dagarna...



Rauwr på Robert Pattinson =P


Nadja - Hon från dokumentären Klass 9A

http://barbienadja.blogg.se/

Twilight är jättebra! :D







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?