Valborg

2009



Sitter nu i skolan och borde kolla på de olika partiernas hemsidor men jag känner att jag har fått tillräckligt med skola idag så istället gick jag och Alexandra in på bilddagboken och bloggen.
Dagen idag har gått ganska snabbt och historian är äntligen klar, sen om Kristoffer gillar det eller inte återstår att se men när han läste igenom och gav mig feedback så låg jag iallafall på VG+. Efter skolan blir det nog en runda i stan med Carro och sen bål med mera ikväll... var det blir återstår att se...

Dagens störande måste vara min klass. Vi satt och hade religion och ungefär 80 procent av lektionen satt VISSA med sina datorer och sen snackade konstant. Ärligt talat, vem vill höra vad dem har att säga? Jag bryr mig inte om att den, den eller den är sååå snygg!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?