Påskägg

2009



Nu har det gått ett tag sen jag skrev igen men jag har verkligen inte hunnit och när jag har tänkt att jag ska göra det så fastnar jag alltid på någon annans blogg.

Lite om i torsdags: Jag och min trevliga syster tog bussen in till Malmö för att spana in lite kläder och hon skulle låna ett playstationspel. När vi kom till bliblioteket så visade det sig att dem inte lånar ut tv-spel för tillfället på grund av stölder, skitkul. Efter det gick vi upp mot Tasty House där vi köpte lite naturgodis och rischips till mamma och pappas påskägg. När vi var klara där bestämde vi oss för att följa gågatan och vänta på pappa där för en lunch. Precis när vi var vid Gustav så ringer han och berättar att han kanske kommer lite senare för att han behöver skriva en rapport på grund av att det var en bil med släp som hade tappat alla sina saker över vår bil, så jag och syster satte oss en stund i solen och väntade och efter en stund bestämde vi oss för att titta vidare i lite affärer. När vi kommer in på H&M träffar vi Carro och Alexandra så vi följer med dem en stund och sen ringer pappa. Efter en sen lunch åker vi och möter upp mamma och påskhandlar.
På kvällen tittade jag lite på "Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show" Måste säga att det var ett väldigt roligt program och även om det var synd om FCZ- Tore så kunde jag inte låta bli att skratta när han skrapade näsan och hakan...

Fredag: Eftersom att mamma och pappa skulle fortsätta med renoveringen av vardagsrummet så bestämde jag mig för att hålla mig undan och stanna på ovanvåningen, iallafall fram till lunch.
Efter lunch så bestämde jag mig för att baka kanelbullar (har tyvärr ingen bild, jag hann äta upp dem), hehe jag bara skojade, glömde fota de perfekta bullarna. På kvällen blev det att grilla och bara ta det lugnt. Tittade lite på Talang och fan va duktig en kille som dansade va, jag satt och gapade när han dansade.

Idag händer det nog inte så mycket men ikväll blir det att träffa kusinerna som vi inte har träffat på vääldigt länge och farmor.

Oj, det blev ett ganska långt inlägg, applåder till er som orkade läsa...

Frida ♥









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?