Packat & klart.

2009



Åhh så sugen jag blir på att åka till USA och framförallt Miami eller New York. Satt och kollade på packat & klart där dem åkte till Miami, all lyx, värme och shopping.
Nog om det, försöket med att spela playstation funkade inte alls vilket är väldigt irriterande, när jag väl hittar något roligt på biblioteket så fungerar det inte. När jag tittar igenom manualen så hittar jag en lapp där någon har skrivit den 14 december att spelet inte fungerar, gaaaah jag blir så trött på all teknik!
Så istället för att spela de lånade spelen lirade jag lite Guitar Hero och sen började jag med ett nytt projekt, städa bokhyllan. Jag har en gammal CD-spelare som jag inte har använt på nästan ett år så den fick åka ut och istället fick en förvaringslåda plats. Jag har inte riktigt kommit fram till en lösning med böckerna för att alla ska få plats men ändå se luftigt ut. Det får jag ta någon annan dag, nu ska jag fortsätta titta på dumburken och tonårsliv på ettan, att kunna ta hand om ett barn när man är 17-18 år är väldigt bra gjort. Jag har ibland problem med att hålla koll på mig själv, och att kunna tänka sig mig med en liten bebis är ungefär lika med noll för tillfället, det skulle innebära kaos.

Frida ♥







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?