Nytt försök

2009



Dagen började med en lång kö på motorvägen på grund av ett vägarbete. Jag bestämmer mig för att åka med pappa så att jag slipper åka hemifrån lika tidigt. Det var tänkt att jag skulle byta till tvåan på mobilia men klockan blev för mycket för det så istället får jag skjuts hela vägen till skolan *lyx*. I skolan börjar vi med ett klassråd med mig som ordförande och jag undrar fortfarande varför jag gav mig in på det... Efter det hade jag inga fler lektioner men jag bestämde mig för att stanna i skolan och få hjälp med den statistiska undersökningen till fredag. Vid 11 tiden var jag klar och vi åt lunch sen åkte jag och Johanne hem. I centrum står den andra bussen och väntar på mig med helt perfekt timning och det tog hårt att inte hoppa på och istället gå och handla mjölk på Konsum.
Nu har jag vatt hemma ca 45 min och jag ska strax ge diagram mm en ny chans, har bestämt mig för att inte ge upp idag.

Frida







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?