Kravmärkt

2009



Sitter fortfarande och bråkar med mitt tal om kravmärkt, visserligen är krav något bra och om det hade varit jag som handlat hem maten så tror jag att det mesta i vår skyl och skafferi hade varit kravmärkt. Men jag sks erkänna, jag har lärt mig en del om att skriva det, bland annat att man egentligen inte behöver bekämpningsmedel så länge man har nyckelpigor och inte odlar samma sak på åkrarna varje år, det ni.

Under en av mina 20 pauser den senaste timmen klickade jag in en stund på h&ms hmsida i hopp om att hitta något som skulle passa till vår dansuppvisning, letar för fullt efter en glittrig klänning. Och vad hittar jag där? Just det, en svart glittrig klänning. Klänningen kostar 198 papp och får bli dagens pryl. Men får se om det blir den, kanske syr en egen istället, sitter oftast bättre då...

Enjoy!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?