Inkomster + utgifter

2009



Sitter här och försöker skriva upp mina inkomster och utgifter båda för att öva på excel och för att kunna hålla kolla på pengarna. Det är inte det lättaste att få det att stämma nu märker jag, men förhoppningsvis är det bara nu i början innan jag har skrivit in allt annat. Ju mer jag skriver in och ju mindre pengar det blir på mitt desto mer börjar jag inse att jag är i akut behov av ett jobb, eller högre månadspeng, det går bara neråt. Men visst, om man måste betala det mesta av sina kläder så är det inte så konstigt att det inte är så mycket att hurra över kvar.
Tur att jag ska jobba på en fotbollsturnering snart vilket ger mig 1000 papp men det lär inte räcka så länge...
Det påminde mig om att jag måste in på Vellinges hemsida!

Tjing!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?