Dagens pryl

2009



Dagens pryl blir idag en superfin minidator från acer. Ja, vad är då så speciellt med den då? Jo den är ROSA! och helt underbar. Jag vet att min granne har en sån och usch så avundsjuk jag är på henne.



Den finns bland annat på NetOnNet och där kostar den 3390 papp.

Idag rivstartade jag dagen med att dammsuga rummet samtidigt som jag funderade på om jag ska ta och muta min trevliga syster så att hon gör det nästa gång, det är skittråkigt.
Nu ska jag ta och njuta av den sista lovdagen och antagligen sätta mig ute i solen med min bok fast idag utan påksägg, det ena tog slut igår.
I eftermiddag ska jag på fotboll på den nya Swedbank arena när den ska invigas och Malmö FF ska spela, ska faktiskt bli riktigt spännande att få se den.

Frida ♥







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?