Blixtar och dunder.

2009



Vaknade i natt vid tvåtiden av ett öronbedövande smatter, muller och blixtar. Det är hemskt när man vaknar på det sättet, man flyger en halvmeter upp och inser att det är nästintill omöjligt att somna om med den ljudnivån. Konstigt nog så lyckades jag.

Lite om igår: Åkte som sagt till mormor och sen frågade jag om sommarjobb på grönsaksboden, tyvärr var det redan fullt och även kö så det blev inget. Efter det åkte vi hem och åt American Panncakes och sen drog vi till våra kusiner för att passa dem, fick även se deras 4 månader gamla hundvalp, något sötare är svårare att hitta. Vid fyra åkte vi hem för att Johanna hade match och jag fäljde med till Eslöv. Vid halv 10 var vi hemma igen och vi åt lite mackor sen däckade jag i soffan framför någon film, kommer inte ihåg vilken...

Idag är det inte alls lika fint väder så jag vet inte riktigt vad som står på schemat, kanske göra engelskauppgiften från helvetet... den är grymt jobbig. Ska iallafall komma ut en runda och hämta min cykel hos mormor och morfar, kanske å¨ker inlines dit...

För att pigga upp dagen lite bjuder jag på måndagens outfit:



Skinnjacka : New Yorker
Sjal: H&M
Tunika: JC?







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?