110409

2009



God morgon!
Att solen skiner varje dag börjar bli en vana nu tycker jag, men visst är det skönt och allting känns så mycket gladare.
Kvällen igår var väldigt mysig och kusinerna var mysiga som vanligt. Min minsta kusin Oliver är alltid lika rolig och glad och igår var de flesta hans kompisar, fast hans bästa kompis är pappa (kan bero på att Oliver fick en lastbil av honom). Men även om pappa är favoriten så bjöd han både mig och Johanna på en puss.
Vid 12-tiden bar det hemåt igen och vid 1 gick jag och la mig.

Eftersom att dagens outfit inte var något att skryta med igår( jeans och t-shirt) så bjuder jag på en kvällens outfit. Det blev inte den svarta kjolen med hög midja...

Ursäkta för bakgrunden...


Lång blus: Gina tricot
Skärp: H&M
Halsband: H&M
Tights: H&M
Klocka: Albrekts guld?







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?